تــــــــلخ نوشته....

این روزا خسته ام نه اینکه بخوام تظاهر کنم که خسته ام نه از این همه انتظار خسته ام هر روز و هر شب ذهنم را زیر و رو می کنم گذشته را مرور می کنم اما هیچ جوابی به ذهنم خطور نمی کنه انگار دستم را خونده. بلاتکلیفی هم چیز بدیه خدا کنه کسی تو شرایط و موقعیت من قرار نگیره. خیلی بد که آدما با گذر زمان عوض می شن. یک دوست عزیزی جمله ی قشنگی را برام اس ام اس کرد با این مضمون: " تنها گرگ ها نیستند که لباس میش می پوشند، گاهی پرستو ها هم لباس مرغ عشق بر تن می کنند، عاشق که شدی کوچ می کنند". چند روز دیگه تولدم فکر نکنم یادش باشه همونطور که با واژه ی ولنتاین و سپندارمذگان بیگانه بود. این روزا حال و هوای دیگه ای دارم امروز داشتم فکر می کردم افرادی که ناخواسته دلیل تولد دیگران می شن محکومند اما هیچ کس راه قانونی مناسبی برای صدور حکمی در مورد آنها پیدا نمی کنه. ...




می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , ,

مطالب مرتبط

    نظرات

    ماني
    ماني در تاریخ 1390/12/12/5 و 20:32 گفته :
    سلامدوست عزيزوب قشنگي داري به وب منم سربزن خوشحال ميشم درضمن نظردرموردوبلاگم بده.قربونت ماني
    www.janjaly.loxblog.com
    حسین
    حسین در تاریخ 1390/12/11/4 و 16:07 گفته :
    سلام.وبلاگ توپی داری...خیلی حال کردم ..به وب منم یه سر بزن ..اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم...منتظرم
    edris
    edris در تاریخ 1390/12/10/3 و 17:38 گفته :
    وبلاگت خیلی مثبت هست ها ولی بازم قشنگه برا بعضی ها.....اگه فیلتر شکن می خوای بیا داخل وبلاگم و ایمیل جدیدتو و یکمی فرعیتو در قسمت نظرات بنویس.www.sense.loxblog.com
    آزادی و انتخاب حق تو هست و یادت باشه که تو فقط حق داری.

    خداوندا تو مسئولی.
    خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
    در این دنیا چه دشوار است،
    چه رنجی ‌می‌کشد
    آنکس که انسان است و از احساس سرشار است…
    رامین
    رامین در تاریخ 1390/12/10/3 و 16:23 گفته :

    سلام خدمت مدیر وب
    ممنون میشم به وب منم سری بزنی
    خیلی دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه تو هم دوست داری بهم بگو.
    منتظرم

    amirhassan
    amirhassan در تاریخ 1390/12/9/2 و 16:47 گفته :
    سلام لینکی
    moslem
    moslem در تاریخ 1390/12/9/2 و 16:39 گفته :
    سلام



    ضمن عرض اینکه وبلاگ باحالی داری بهت یه توصیه میکنم.



    تو میتونی با وبلاگت پول در بیاری. به اینصورت که توی وبلاگت بنر تبلیغات نصب میکنی و بابتش پورسانت میگیری.



    توی وبلاگم بالای صفحه بند تبلیغاتشو نصب کردم. اگه خواستی بیا توش عضو بشو.
    mo3lem.loxblog.com
    مهراد
    مهراد در تاریخ 1390/12/9/2 و 12:47 گفته :
    سلام
    من شما را در وبلاگم لینک کردم ولی نمیتونم لینکمو ثبت کنم.
    تا 24 ساعت اینده فرصت دارید که منو لینک کنید
    در غیر اینصورت لینک شما از وبلاگ من حذف میشود.
    Mehran292100
    Mehran292100 در تاریخ 1390/12/7/0 و 18:37 گفته :


    ........?#########?
    .....?#############?
    ...?###############?
    ..?#################?.............?######?
    ..?##################?..........?#########?
    ....?#################?......?#############?
    .......?################?..?###############?
    .........?################?################?
    ...........?###############################?
    ..............?############################?
    ................?#########################?
    ..................?######################?
    ....................?###################?
    ......................?#################?
    ........سلام..........?##############?
    ...........................?###########?
    وب زيبايي داري......?#########?
    .............................?#######?
    ....خدا قوت ..............?#####?
    وبلاگ زیبا و جالبی دارید.منتظرم دیدارتان در وبلاگ خود می باشم.
    در ضمن بعد از ورود برای لود کامل وبلاگ کمی صبرکنید.نظر یادتون نرود...خدانگهداتان
    amirali
    amirali در تاریخ 1390/12/7/0 و 18:31 گفته :
    سلام بر شما !
    وب جالبی دارید ! به وب من هم سر بزنین و حتما کلیپ دختر خوشصدا را دانلود کنین ! به حجمش واقعا می ارزه ! و نظر هم فراموشتون نشه !
    خیلی خیلی ممنونم !
    محمد
    محمد در تاریخ 1390/12/7/0 و 15:09 گفته :
    سیلوم اپم یه سر بزن
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: